FAQs

Γενικά

Πού βρίσκονται τα γραφεία της Oktabit;

Αναλυτικά οι διευθύνσεις στο link http://www.oktabit.gr/contact.asp

Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας της Oktabit;

Η εταιρεία λειτουργεί 09:00 έως 17:00, από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Γιατί δε μπορώ να δω τις τιμές των προϊόντων;

Για την εμφάνιση τιμών απαιτείται σύνδεση (login).

Πως μπορώ να γίνω πελάτης σας και να αποκτήσω δικό μου λογαριασμό στο oktabit.gr;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να συνεργαστείτε με την Οktabit, παρακαλούμε ακολουθήστε το link
http://www.oktabit.gr/new_customer.asp

Ξέχασα το password. Πώς κάνω ανάκτηση;

Παρακαλούμε ακολουθήστε το link
http://www.oktabit.gr/forgot_password.asp

Ποιοι είναι οι τραπεζικοί λογαριασμοί της Oktabit για να κάνω κατάθεση;

Παρακαλούμε ακολουθήστε το link
http://www.oktabit.gr/bank_details.asp



Τεχνική Υποστήριξη προϊόντων

Ποια είναι η διαδικασία αποστολής προϊόντων στο Service της Oktabit;

Πριν την αποστολή του προϊόντος επικοινωνήστε με το αντίστοιχο τμήμα για περαιτέρω οδηγίες:

  • Vero Tablets: Επικοινωνείστε στο 211 8888 860
  • Epson: Επικοινωνείστε στο Epson Call center, τηλ. 210 8099 499

Πώς μπορώ να στείλω προϊόντα στο Service της Oktabit;

Μπορείτε να στείλετε το προϊόν σας στο Service στις διευθύνσεις που αναγράφονται στο link
http://www.oktabit.gr/contact.asp, με τους εξής τρόπους:

  • Με courier (χρέωση αποστολέα).
  • Με μεταφορική (θα πρέπει να ενημερωθεί η Oktabit για την παραλαβή του δέματος από τη μεταφορική).
  • Να το φέρετε ο ίδιος στις εγκαταστάσεις της Oktabit:

    Γούναρη 26, 15343 Αγία Παρασκευή
    Β.Ε.ΠΕ.Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης, 9ο χλμ Θεσ/νίκης - Θέρμης, 55535 Πυλαία


Διευκρινήσεις:

  • Δεν παραλαμβάνονται δέματα που αποστέλλονται με ΕΛΤΑ (απλό ταχυδρομείο).
  • Δεν παραλαμβάνονται προϊόντα που αποστέλλονται σε συσκευασία η οποία δεν εξασφαλίζει την ακεραιότητα του προϊόντος (π.χ φάκελος).
  • Τα Vero Tablets και Epson προϊόντα εντός εγγύησης πρέπει να συνοδεύονται με παραστατικό αγοράς του τελικού αγοραστή.

























 
^Top